Sunday 20 May 2012

Real life of Foundation


Dalam sedar x sedar, dah masuk uni pun aku. Siapa yg x seronok kann nk menjalani uni life? kalau boleh, semua org mengharapkan yg baik2 jeh termasuklahh aku.  Tapi nama pun kehidupan, mesti ade punya yg gembira, sedih, dugaan, dan macam2 lagi laahh rintangan yg kita msti hadapi. We must face it eventhough its difficult for us. ceewahh! terlebih2 pulak aku. Sepanjang 1 year program foundation aku , memang bnyak experience yg aku dapat. Most of cara aku berfikir, interaction with others, menilai something , n bnyk lagi lahhh yg aku pelajari kt sini. And now, dah habis foundi pon aku. Even aku x reach lg target aku utk dpatkan DL tp Insyaallah mungkin masih ada peluang utk sem 3 dan degree nanti. Doakan aku yerr korang . But, Alhamdulillah, dgan support ma n abah aku and all people around me, aku mampu hadapi semua pahit dann manis di setiap perjalanan aku disini. Thanks a lot guys coz give me all your strength that u have to support me and tak lupa juga kepada org yg terlalu  bnyak menyumbangkan semangat kpada aku stiap kali aku terjuatuh dr lamunan yg tinggi, my sweetheart. thanks a lot. daku juga sentiasa mendoakann kejayaan buatmu. thanks a lot dear for always by my side. i am nothing without all of youuu . :) and buat sesiapa jehh yg pernah doing wrong with me , or hurt me or anything else , aku dah maafkann korang . Aku tak suka berdendam dgan orang terlalu lama. cemuih! And, aku pun nak mintak maaf for all my fault. peace guys . bye2 foundation and i'm gonna miss you. :(


No comments:

Post a Comment